מוצרים
יצירת קשר
שם:
דואר אלקטרוני:
טלפון:
נושא הפניה:  
ראשימאמרים וטיפים מקצועייםחדר חכם-בית חכם-פודיום חכםפודיום. עמדת מרצה.

פודיום. עמדת מרצה.

פודיום חכם, כפי שנהוג לכנות אותו, הוא מערכת שלמה המשלבת את כל הנדרש לכיתה חכמה, ציוד וטכנולוגיה לתוך מערכת אחת.
כיתה חכמה המצוידת בפודיום חכם מספקת מצגת טכנולוגית ועשירה ע"י אביזרים  וכלים רבים.
מולטימדיה חכמה במערכת הפודיום אידיאלית עבור כיתות לימוד וארגונים מתקדמים. עם הפודיום מולטימדיה, לימוד מקוון הוא כלי קידום חשוב מאוד.
כיום, כמעט כל כיתה מצוידת בטכנולוגיה המשתלבת בפודיום החכם- מקרן, מסך, תאורה, מחשבים ועוד.

 

פודיומים חכמים מסייעים למערכת החינוך, לארגונים המצויידים בחדר חכם ומערכת אינטגרציה. הרצאה או מצגת בעבודה או מול קהל גדול, יוצרת הרצאות מרתקות על ידי שילוב אינטראקטיביות. מרצים או חברי סגל יכולים לכתוב על היישומים האהובים עליהם בדיו דיגיטלי, לגשת לאתרי תוכן או קבצי מולטימדיה ולהציג על מסך גדול, כך שכל אחד יוכל לראות את זה.

 

על ידי שימוש בפודיום חכם יחד עם תוכנת מחשב נייד, המרצים מסוגלים לשמור הערות, תמונות ועבודות אחרות לקובץ אחד. הם יכולים גם לשמור הערות דיגיטליות ישירות לתוך יישומי תוכנה שונים, וביניהם AutoCAD ו-Microsoft PowerPoint, Excel ו-תוכנות Word. היתרונות של הוראה בכיתה חכמה  הם ללא גבול. אתה יכול בקלות להקרין קטעי וידיאו, אודיו, קבצי מחשב לסטודנטים שלך.

 

פודיום חכם מגיע בעיצובים שונים.

ניתן להתאים את הציוד ללקוח. כך גם את התרחישים אותם הוא מבקש- הורדת מסך והדלקת מזגן במקביל, לדוגמה.

 

בעוד מתקיים נאום או הרצאה או מצגת מול קהל, פודיום חכם מסייע לך להשאר ממוקד ומאורגן. שימוש בפודיום יכול לעשות כל פגישה או הרצאה למוצלחת ואפקטיבית.

 

השימוש בפודיום חכם הופך שיעור משעמם בכיתה שלנו לחדשני ומהפכני. ניצול יעיל של טכנולוגיות והתקנים דיגיטליים תחת קורת גג אחת.

הכיתות של היום מצוידות היטב עם עמדת מרצה המכילה Visualizer (מצלמת מסמכים), מחשב נייד, מערכת רמקולים, מגבר ועוד. כל אלה נקבעים על פי צרכי ורצון הלקוח כדי לספק למשתמש למידה ידידותית ושיתופית.